WOOD.BE Innovation Day 28/01/2021

WEBINAR: Digitale transformatie voor een superieure klantenbeleving en duurzame groei!

Shutterstock 1504524026 Website

Digitale technologie blijft de wereld continu transformeren aan een steeds sneller tempo. Niet enkel onze gedragspatronen, waarden en verwachtingen wijzigen in ijltempo, maar de digitale revolutie sijpelt ook steeds meer binnen in onze woon- en werkomgevingen. Voor ondernemingen is het een absolute noodzaak om de nieuwe kansen die dit biedt te omarmen en er actief mee aan de slag te gaan. Evolueer mee met klantenverwachtingen en verhoog de veerkracht van uw onderneming.

Wat mag u verwachten?

  • Laat u inspireren door de WOOD.BE Innovation Day en zet de volgende stap in de digitale transformatie van uw onderneming
  • Ongeacht hoever u hierin al staat, helpt WOOD.BE u graag verder met laagdrempelige advies- en coachingstrajecten
  • Ontdek nieuwe specifieke mogelijkheden die zich aandienen om uw bedrijfsprocessen en marktaanbod te optimaliseren. Til uw klantenbeleving naar een hoger niveau!

PROGRAMMA

16u00
Verwelkoming
Chris De Roock, General Manager WOOD.BE

16u05
Industrie Partnerschap
Alan Dergent, Innovation Expert WOOD.BE
Toelichting bij het thema digitale transformatie, het initiatief Industrie Partnerschap en individuele trajecten voor bedrijven

16u15 Praktijkcase 1
Digitale procesinnovatie leidt tot wegnemen van alle frictie voor de klant.
Dries Tindemans, Digital Transformation Officer bij Van Hoecke
Ontwikkeling van een ‘conversational interface’, 100% op basis van input van eindgebruiker en professionele klant

16u35 Praktijkcase 2
VEL_YOU, de weg naar een circulair slaapsysteem met gedigitaliseerd slaapadvies
Valerie Veldeman / Marco Debruijn, Veldeman Bedding
Veldeman Bedding illustreert hoe het streven naar een superieure klantenbeleving hand in hand kan gaan met een meer duurzame slaapoplossing

16u55
Keynote introductie
Peter Van Hoecke, CEO bij Van Hoecke

17u00 Keynote: Crack the Magic Formula for the Day after Tomorrow
Rik Vera, partner bij Nexxworks
“Het Oude Normaal is niet meer. Helaas zitten we ook nog niet in het Nieuwe Normaal. We hangen ergens tussenin en zijn zo de duistere Twilight Twenties binnengestapt: een periode waarin het Nieuwe Normaal wordt gevormd door een veranderende maatschappij, veranderende klanten en technologie, verwoestende gebeurtenissen zoals pandemieën, klimaatrampen, economische crisissen, etc. In die zin is Covid-19 een gigantische wake-up call.”

In 4 delen zet Rik uiteen wat hij daarmee bedoelt:

  1. Alle nieuwe dingen
    Welke krachten komen er samen die het oude normaal de nek omdraaien? Hoe ziet het nieuwe normaal eruit? Waarom? Rik legt uit waarom het gebeurt en waarom nog niet vandaag. Hij bekijkt ook het grotere plaatje en zoekt naar gelijkenissen met andere sectoren zoals mobility, banking, verzekeringen, gezondheidszorg, voeding, etc. Hij toont aan hoe alle segmenten zullen samensmelten tot één gigantische rode oceaan.
  2. Oude dingen die blijven
    Rik legt uit welke basiselementen nooit veranderen en wat de ‘North Star’ in deze ontwrichtende tijden is: extreme ‘customer centricity’. Wat is dit en hoe bereik je dit? Tevens geeft hij aan hoe je de oude bouwstenen van het oude businessmodel kunt gebruiken om een nieuw model te maken.
  3. Op zijn kop
    Hoe transformeren we de oude dingen naar het nieuwe normaal? Hoe ziet in het nieuwe normaal deze ‘customer centricity’ eruit? En wat zijn smart data gedreven ecosystemen en hoe bouw je die?
  4. Begin met bouwen
    Wat kan ieder bedrijf vandaag doen om klaar te zijn voor overmorgen en wat betekent dat voor leiderschap?

17u30 tot 18u00
Q&A

De nabeschouwing vindt u hier.

#industriepartnerschap #sterkondernemen

In Samenwerking Met